the Chronicles of Tun Teja:p
Entryku yg cool: "..Jangan kejutkan dia...."

Sunday 2 October 2011 @ 19:15 | 0 Comment [s]

Buah mempelam kena hukum..
ASSALAMUALAIKUUUM~~..

hehe..it's Monday again, im sitting in da class..with not even ONE lecturer come in..kitorang whole class plak..'having fun doing NOTHING'..haha....bosan doww..

As usual...i switched on my notebook..and randomly picked a few songs in the playlist..
well,,since this is notebook is not really mine..i dun really know la da songs inside(lappy gua d umah..gua angkut bro gua pnya g kolej..its way lighter than mine okayy..haha)adik aku kan Kipas-susah-mati Indie2 band..

so gua pon layan laaa....

then, ada stu lagu that attract my attention the most..its..

 ..JANGAN KEJUTKAN DIA by HUJAN..

Dia sedang berjalan cari tempat tuk berteduh
Dari panas yanag membakar sejuk yang membeku
Harap kan kain yang mengalas kulit nya melecur
Di ruang pejalan kaki dia pun tidur

Jangan kejutkan dia
Dalam tidur dia bahgia

Luka dalam masa jadi penawar mu
Orang tuanya telah pergi dia perlukan simpati
Mampu pergi tapi sering diingati
Bahgianya di dalam mimpi
Jangan kejutkannya lagi

Matanya puas berenang dengan air mata
Masih keliru mengapa dia






sedey ar lirik dier..
benda yg mgkin aku telepas pandang...sian kan org2 yg ber'gelandangan' tuh...takdok rumah...sini(kk) ramai jugak..tp pilaks2 la..hehe..
papapun...aku suka la lirik dy...bnda yg mgkin kita x pnh amik kesah slma ni..or mgkin telepas pandang....hurmm...papa ja lah...saja mo membebel..haha..tapi siyess wei..renung2 la lirik dy,,,mna taw dpt bermuhasabah diri..kikiki...have a great week peeps..
*listen to this song here..www.youtube.com/watch?v=JmevxfdDgeI



Proud to be a RAINgers!!kihkihkih..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Big hello peeps! i'm Aunniey Noel, a 20 years young and live as Malay, Muslim and Malaysian..thx for dropping by..and..WELCOME TO MY BLOG!


Navigations!

Diary About Stuff Site



me & wuri shillang KIM HYUN JOONG:>
Let's Talk!

!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : tun teja