the Chronicles of Tun Teja:p
Sepatah dua pasal my essay sharing

Wednesday 22 May 2013 @ 10:28 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum n hye semua..
(ceh..macam ada jak org mmbaca..haha)..
 gila berhabuk suda ni blog..
sori la..nda rajin aku mo mengapdate blog ni...got many other better things to do..
g pun minggu2 exam kan...ni lgi first year degree sa..have to cope up with study
 nasib course yg bukan susah2..kalu nda,,hangkang jugak aku..
anyway,,
tadi tem menghambur2 folder2 foundation year aku,,
terjumpa la folder yang consist of beberapa articles and essay aku yang aku wat untuk assignment and in-class tasks..
aku ni not a good writer..but in way mo develop writing skill and mo sharpen it since da lama berkarat,, aku byk jugak buat2 essay tem cuti...tapi segan pulak mo share..
since benda2 ni aku da nda guna...ada hati aku mo buang jak..tapi pikir2 balik
bagus aku share online manala tau ada sepa2 yang boleh dapat benefit dari esay aku..sori la...aku pnya essay nda berisi sgt..ayat pun bukan yang bombastik2...
aku pun bukan pndai sngt mo mmbebel lam BI nih...
so,,harap ada yang dapat benefits dari writing aku yang nda seberapa tu..after this law ada gi keja aku yang dah nda guna aku post online la..neto cigu kamu suru wat essay on the same topik ka..buli la ko curi2 idea sa..jangan pulak ko copy paste habis trus ko antar sama sigu kau..
cmna mo pandai kalu malar copy-paste kerja...
and kalu aku ada apa2 research or nota or presentation yang cam boleh jadi rujukan org lain, t sa post jugak...
guna sebaiknya...:D
bubye..
*padahal bsuk pagi ada paper literature,,aku blm baca apa2 pun^^,
bye ,,
SALAM

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Big hello peeps! i'm Aunniey Noel, a 20 years young and live as Malay, Muslim and Malaysian..thx for dropping by..and..WELCOME TO MY BLOG!


Navigations!

Diary About Stuff Site



me & wuri shillang KIM HYUN JOONG:>
Let's Talk!

!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : tun teja